World of Hotels  | Netherlands | Amsterdam | Search  |  AfricaAsiaCaribbeanEuropeAmericasPacificMiddle east

Visitor reviews
Tulip Inn Amsterdam Riverside
 
[ Hotel info ] [ Location / Map ] [ Hotels nearby ]

BOOK NOW ONLINE

Other languages
english Deutch Español Francais Nederlands Italiano Portugués Ελλάδα
Русский Svenska Suomi Polski Dansk Norsk 日本語 中文(简体)


    Number of reviews : 1218
    Average visitor rating (6.7 /10 )
    Write a review


    language Review by Paolo from Netherlands
    Belabberd

    Toen ik enkele dagen geleden online werd geattendeerd op dit hotel dacht ik aan het eind van mijn vakantie nog een paar leuke daagjes amsterdam vast te knopen zo vanuit het limburgse. Maar niets bleek minder waar. Bij binnenkomst geen vriendelijk ontvangst ( hoe was u reis meneer??)daarna een telefoontje op mijn kamer of ik naar de receptie wilde komen. Toen ik daar enkele minuten voor uittrok sprak de non verbaliteit van de receptioniste boekdelen. Wellicht omdat ik niet gelijk gehoor gaf aan haar oproep. (vraag). Verder was de kamer stoffig met veel spinnewebben. De kamer rook niet fris en het was er warm. Toen ik na een dagje amsterdam city "thuiskwam" was het bed niet opgemaakt, de kamer niet opgeruimd en lagen mijn gebruikte handdoeken nog als vuile was op de vloer. Ik was laaiend en besloot meteen naar de receptie naar te gaan. De receptioniste die ik nu voor me had besloot het wel snel op te lossen in tegenstelling tot haar onvakundige en totaal niet sociale collega. (van de ochtend). ik kon kiezen uit een nieuwe kamer of mijn huidige kamer zou nu nog voor me worden opgeruimd. Ik koos het eerste om van alles af te zijn. Het zou een luxere kamer zijn maar ik heb het er niet aan af kunnen zien. |ja ok buiten de slippers en het tandenborsteltje dan dat er voor me klaar lag. Toen ik de ochtend erop ging ontbijten bleek er al iemand op mijn kamernummmer in de ontbijtzaal te zitten werd me gezegd omdat er reeds een kruisje voor mijn naam stond. Ik wilde niet opnieuw een discussie en zei dat ik hier geen zin in had waarop de dame maar besloot mij in de ontbijtzaal toe te laten. Tja..... En in die ontbijtzaal aangkomen was de koffie op, de nieuwe bleek zware bocht te zijn, het brood uit de diepvries en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik was er een dag eerder al uit hoor maar wist het nu zeker. Ik kom hier echt nooit meer terug en zal mijn vrienden hiervan op de hoogte stellen. samenvattend: een slecht, onproper hotel. Personeel dat je niet begrijpt of wil begrijpen. Je hebt niet echt het "vertroetel"gevoel dat een hotel je juist moet geven. Ik raad de hele crew van riverside aan om eens goed naar zichzelf te kijken, op scholing te gaan en weet ik veel. Misschien is er dan nog hoop.


    language Review by Laurens Windig from Netherlands
    Brunch

    Wilt u een brunch waar je u tegen zegt? gebruik deze dan op de meest juiste manier. maak een keuze (die zeer moeilijk zal zijn) uit de omvangrijkheid van gerechten. begin rustig hier en daar te proeven. doe niet of u uitgehongerd bent. brood kunt u thuis ook eten en is makkelijk bij deze brunch overslaan. begin met een sapje, een kleine salade of een soepje. ga langzaam over op iets hartigs. u zult versteld staan van de kok's creativiteit. zo tussendoor een kopje koffie en/of thee. een heerlijk sapje verlicht opweg naar een ruime keuze van warme schotels. en dan het overheerlijk gebak waarvan ik dacht dat het uitgestorven was. de bediening is gezellig en vriendelijk maar moet nog wel even leren niet te snel schotels met hapjes weg te nemen onder de neus van genieters, als zij onderweg zijn naar iets dat erbij hoort of een bezoek brengen aan het kleinste kamertje. tulip inn riverside amsterdam zuid oost: het was een brunch waarmee je een nieuw leven kunt beginnen. Niet straks maar nu!


    language Review by Melanie from Netherlands
    Nachtje na madonna concert 2006

    Overnachting in een hotel dat 3 km van de arena ligt leek ons wel handig na het concert van madonna. het hotel ligt ruim 8 kilometer van de arena !! Openbaar vervoer naar arena wel mogelijk een stuk lopen naar bushalte en vanuit station bijlmer naar de arena wederom lopen. Taxirit naar arena ongeveer 20,00 euro. (10 minuten) kamers zijn stoffig vooral de gordijnen, niet alle lampen functioneerde. Verder bediening in de bar erg langzaam en niet commercieel. Ontbijt was prima, tafeltjes dienen alleen sneller worden afgeruimd. parkeergelegenheid goed, check in vriendelijk en efficient. al met al geen slechte indruk.


    language Review by a Visitor from Netherlands
    slechte service

    Het hotel heeft een zeer slechte bediening en service. Heb om circa 20.30 uur eten besteld na een dag hard werken en heb totaal geen eten ontvangen. Heb maar wat van de salade bar genomen en dat was het na een dag van 16 uur werk. Zelfs koffie besteld maar ook niet gekregen. Op het terras werden de tafels niet afgeruimd lag zeker 2 uren zo de troep op. Heb naar de floormanager gevraagd maar deze was niet aanwezig werd er gezegd. In een woord SCHANDALIG!!!!!! En dat voor 80 EURO per nacht was nog geen 40 euro waard.


    language Review by H.-J. Adams from Germany
    Niet slecht, maar helemaal niet goed!

    Als deutsche gäste waren wir überrascht, dass deutsch, obwohl deutschland 75% der wirtschaftlichen kontakte der niederlande bedeutet, vom personal nicht verstanden wurde! als ich vor ungefähr 40 jahren erstmals die niederlande besuchte, war deutsch als erste fremdsprache in den niederlanden zu finden. Dass dies zu zeiten einer europäischen gemeinschaft (eu) jetzt weniger geworden ist, ist für die niederlande beschämend! wij zijn verleden weekeinde gasten geweest bij uw hotel door het duitse rijsbureau 'janssen'. Wij vonden het helemaal niet goed, dat uw personneel bijna geen duits kon verstaan of praten - hoewel, duitsland is de grootste handelspartner van de nederlanden! ik kon gelukkig wel met een manager praten, maar hij kon niet herkennen, dat ik bijna doov ben dus kwam het tot geen oplossing. Ik had hem drie keer iets in nederlands gevraagd, maar heb slechts een heel onvriendelijke aantwoord ontvangen. het personneel van de service was heel vriendelijk en heeft uitstekend gewerkt! de kamer (#251) was niet slecht, de bedden zijn erg goed geweest, maar de wandbehang was defecten nog niet verbeterd. Het was maar héél vreemd, dat in de badkamer de schimmels zijn uitgebreidt! ih heb een foto genomen en stuur graag en kopie naar u toe! in de douchecabine hebben wij een thermostaaat gemist! dat zou eigenlijk standard wezen in europa. Hier was het héél moeilijk, een aangenaam temperatuur in te stellen! ik zou dus ten hoogste 2 sterren markeren! ik hoop, uw medewerkers vinden mijn bericht in uw taal een reden, ook de duitse taal zo ver te leren, dat ze met duitse gasten, die misschien geen engels of nederlands praten, tenminste een eenvoudig gesprek kunnen houden!


    language Review by a Visitor from Spain
    Alejado pero tranquilo

    Hemos estado estas pascuas en el hotel y hemos encontrados pros y contras: el lugar es muy bonito y tranquilo, por la noche no se oye nada y puedes descansar ademas de tener unas vistas fabulosas desde la habitacion (el rio amstel y los prados) ademas la habitacion no esta nada mal. lo malo esque pilla muy lejos del centro de amsterdam (13 paradas de metro) y ademas el metro esta a un paseo de 10 min que si esta lloviendo se te hace eterno. nosotros nos marchamos 1 domingo y a las 6:30 de la mañana por lo que no habia metros y nos toco coger un taxi hasta el aeropuerto, pero bueno esto ya se sabe mas o menos cuando haces la reserva y ves el plano, si vas a alquilar un coche no tendras ningun problema. otra cosa que no nos gusto fue que en el desayuno buffet no tenian leche caliente, tenias que pedirla a dos o tres personas y si les parecia bien te la traian, por lo que el servicio de buffet nefasto para mi. por lo demas todo bien, amsterdam es una ciudad preciosa y volveriamos




© World of hotels 1995-2017, guides to the cities of the world   Privacy statement      about Worldofhotels     FAQ