World of Hotels  | Belgium | Bruges | Search  |  AfricaAsiaCaribbeanEuropeAmericasPacificMiddle east

Visitor reviews
Green Park Hotel Brugge
 
[ Hotel info ] [ Location / Map ] [ Hotels nearby ]

BOOK NOW ONLINE

Other languages
english Deutch Español Francais Nederlands Italiano Portugués Ελλάδα
Русский Svenska Suomi Polski Dansk Norsk 日本語 中文(简体)


    Number of reviews : 1579
    Average visitor rating (7.7 /10 )
    Write a review


    language Review by hjjma from Netherlands
    Wat een slecht hotel!

    Ik was van 16 t/m 20 mei, als lid van een groep van 62 nederlandse gasten, te gast (hp) in het novotel brugge zuid. Ik heb zelden een slechtere service meegemaakt. bij het ontbijt was regelmatig iets niet meer voorradig en slechts na aandringen bij het personeel (één dame) werd er bijgevuld. Ook de keuze van brood was gering. Eieren ontbraken, zelfs op zondag. Het water voor de thee, of de koffie, of het vruchtensap waren regelmatig op. bij het diner was het nog erger. Een maaltijd, bestaande uit een onduidelijke soep, draadjesvlees, wat aardappelen en een beetje appelmoes, met wat ijs na, kunnen we niet herkennen als een drie-gangen-diner. En wat te denken van een tompouce als desert? soms was er water op de tafels aanwezig, maar soms moesten we er naar vragen. Er was geen personeel om te vragen of we drank wilden bij het eten. Begrijpt het management niet dat aan een gezelschap als het onze gemakkelijk te verdienen valt? zet er een jonge bediende neer voor € 15,- per uur en u maakt een drankomzet van meer dan € 200,- (ik reken minimaal). Nee, als we wat wilden drinken, moesten we het zelf halen, maar de persoon achter de bar was met van alles en nog wat bezig, behalve met ons. Soms stonden we met enkele personen te wachten om een bestelling te doen en was de persoon aan het inventariseren met een lijst in zijn hand. Klanten hebben geen voorrang. Niet geinteresseed; ik krijg mijn loon toch wel. Oostbloktoestanden, werkelijk waar!!! dit hotel komt voor mij op de lijst van verboden hotels!


    language Review by Gemma Staals from Netherlands
    Een verblijf van 5 dagen ver onder de maat

    Rond hemelvaart logeerden we als groep in dit hotel. Kwaliteit van het eten, zowel van diner als ontbijt, was diep treurig slecht. Ondeskundige, klantonvriendelijke bediening. Kamers en hygiene waren wel oke, echter diverse sleutels bleken op andere kamers te passen!!! beslist geen aanbeveling om in dit hotel nog eens terug te komen!




© World of hotels 1995-2019, guides to the cities of the world   Privacy statement      about Worldofhotels     FAQ